Bencurlmaskiner 2021

bencurl Bencurlmaskiner 2021

Vårt mål är att bli Sveriges bredaste och mest kompletta helhetsleverantör av Bencurlmaskiner 2021 och Träningsredskap | Träningsutrustning | Träningsmaskiner, och då handlar det inte bara om att sälja bra produkter utan även om att erbjuda en nära och snabb service.

Bencurlmaskiner 2021

  1. Leg curl sittande – Bencurl Icarian Precor

  2. Lårcurl Sittande GrandMaster PRO

  3. Lårcurl Sittande GrandMaster Premium-Pro 

  4. Lårcurl Sittande Insignia LifeFitness 

  5. Lårcurl Liggande GrandMaster Premium-PRO

  6. Lårcurl Sittande Selection PRO

  7. Gymleco Benspark & lårcurl

  8. Lårcurl Liggande Silverline Technogym 

  9. Bencurl Sittande Impulse Fitness

  10. Lårcurl Sittande Selectionline Technogym

  11. Liggande bencurl Silverline Blå-dyna Technogym 

  12. Lårcurl liggande leg curl GrandMaster PRO 

  13. Lårcurl liggande Silverline Technogym

  14. Stretchmaskin baksida-lår Technogym™Posterior 

  15. Bencurl maskin Body Solid 

Pumpande bencurl med gummiband efter Bencurlmaskiner !

Gör så här: Efter du tränat i någon av Bencurlmaskiner 2021, sätt ett tjockt gummiband runt en stolpe och placera en viktplatta på bänken så att du kommer upp en bit från golvet med fötterna.

Jobba med så högt tempo som du kan 30–50 repetitioner eller under tid tex 3*1 minut. Vila 1 minut mellan varje.

Varför:

Det här är en riktig powerövning för baksidan av låret, perfekt att kombineras i ett pass med en tyngre övning tex vanliga marklyft, raka marklyft, utfall eller knäböj.

I nya programmet STARK, EXPLOSIV & MUSKULÖS har vi lagt in denna övning i högt repsantal, 4×50 reps samt även isometrisk i ett pass. För att stärka dina hamstringsmuskler, senor och ligament, och på så sätt också minimera risken för hamstringskador som är vanliga inom flera idrotter!

I det här programmet ligger fokus på att förbättra tre stora kvalitéer: explosivitet, maxstyrka, och hypertrofi (muskelvolymökning). Dessa kvalitéer är viktiga för prestation inom många idrotter. Syftet och målet med programmet är att:

Bli starkare i kroppen

Bli snabbare och mer explosiv i rörelse

Få mer muskelmassa

GymPartner Finance är specialist på finansiering av produkter och digitala tjänster till företag i gym och fitness branschen.

Här kommer tips till dig som ska öppna gym!

1. GÖR ALLTID EN MARKNADSANALYS! VILKA ÄR DINA KONKURRENTER OCH HUR SKA DU BLI BÄTTRE ÄN DEM?

Ta reda på vad dina konkurrenter gör bra och vad de gör mindre bra. Se till att slå det och lära dig av deras misstag. Ställ dig frågan: ”Vilka är de största anledningarna till att byta till ditt gym”? Finns det ett bra kundunderlag i området och hur kan du nå dem på ett kreativt och kostnadseffektivt sätt?

2. GLÖM INTE ATT SÄTTA SAMMAN EN BRA AFFÄRSPLAN OCH BUDGET!

Ta gärna hjälp av en extern aktör med detta! Tänk på att frigöra kapital till en start. Ett bra tips är att, till en början, leasa gymutrustning istället för att köpa.

3. VAR SJÄLVKRITISK!

Det kan ibland vara svårt att se på sin verksamhet utifrån kundernas perspektiv. Men försök att vara självkritisk! Ställ dig de tuffa frågorna. Ex: “Varför ska medlemmarna välja just mitt gym?”, ”Vad kan vara orsaken till att de inte väljer mitt gym?”

Definiera företagets USPar (uniques selling points) och låt dem genomsyra alla dina beslut.

Här kommer tips till dig som ska öppna gym! 1. GÖR ALLTID EN MARKNADSANALYS! VILKA ÄR DINA KONKURRENTER OCH HUR SKA DU BLI BÄTTRE ÄN DEM? Ta reda på vad dina konkurrenter gör bra och vad de gör mindre bra. Se till att slå det och lära dig av deras misstag. Ställ dig frågan: ”Vilka är de största anledningarna till att byta till ditt gym”? Finns det ett bra kundunderlag i området och hur kan du nå dem på ett kreativt och kostnadseffektivt sätt? 2. GLÖM INTE ATT SÄTTA SAMMAN EN BRA AFFÄRSPLAN OCH BUDGET! Ta gärna hjälp av en extern aktör med detta! Tänk på att frigöra kapital till en start. Ett bra tips är att, till en början, leasa gymutrustning istället för att köpa. 3. VAR SJÄLVKRITISK! Det kan ibland vara svårt att se på sin verksamhet utifrån kundernas perspektiv. Men försök att vara självkritisk! Ställ dig de tuffa frågorna. Ex: “Varför ska medlemmarna välja just mitt gym?”, ”Vad kan vara orsaken till att de inte väljer mitt gym?” Definiera företagets USPar (uniques selling points) och låt dem genomsyra alla dina beslut.

Publicerat den
Kategoriserat som blogg